czwartek, 7 czerwca 2018

Wieści z ogrodu

Przełom maja i czerwca, to taki czas, którego nie potrafię przemilczeć na blogu, bo kwitną róże. A ten rok jest - jak dotąd - dla róż wyjątkowo korzystny. Wiele z nich kwitnie tak obficie, jak nigdy dotąd. Aż trudno mi uwierzyć, że to moje własne ;) Zapraszam więc na kolorowy spacer, lecz doznań zapachowych niestety nie jestem w stanie zapewnić ... musicie uruchomić wyobraźnię :)
















Piękna pogodo, trwaj! A Was pozdrawiam bardzo serdecznie.

Doranma

18 komentarzy:

  1. O matulu jakie śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Zajrzałam tutaj z bloga ,,Wietrzyk w ogrodzie" i widzę śliczny ogród a przede wszystkim pasję do przyrody :)
    Na razie zostawiam pozdrowienia, jeszcze później postaram się zajrzeć i poczytać bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyobrażam sobie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, na blogu wyobraźnia bardzo nam się przydaje ;)

      Usuń
  4. Cudowny ogród, piękne kwiaty. Takie spacery to ja bardzo lubię. Dziękuję. :) Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, był bardzo miły, mam nadzieję, że Twój też :)

      Usuń
  5. Jak sielsko u Ciebie.Tak przytulnie. Pięknie kwitną róże i inne ciekawostki jakich widzę dużo. Dziękuję za spacerek:-) czekam na kolejny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne jest to ujęcie z białą barierką i różową różą ;) Dopiero niedawno znalazłam Twój blog i jeśli pozwolisz, zostanę na dłużej ;)
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie tu u Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gąszcz krzewów przepleciony kwiatami. Niemal sama natura, a przecież wiadomo ile pracy, by to tak wyglądało. Piękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sielsko, anielsko... cudnie po prostu. Uwielbiam takie naturalne, nieuczesane ogrody. Gdzie nic nie jest pod linijkę, a natura króluje <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń