wtorek, 21 sierpnia 2018

Przy herbatce

Potrzebowałam aż tygodnia urlopu, by zwolnić, by przestawić się na czas wakacyjny. Dopiero więc od wczoraj zaczęłam doświadczać przyjemności nie spieszenia się, delektowania otoczeniem, spokoju, słońca na twarzy, powiewu wiatru, zapachu, smaku ... w ukochanych okolicznościach przyrody :)



Na kocu na trawie, na huśtawce, w hamaku, w wymarzonym białym fotelu ... Kolejne marzenie spełnione - biały zestaw, który miałam na oku od trzech lat,  przyjechał w sam raz, bym mogła się nim nacieszyć podczas wolnych, sierpniowych dni :)




Smuci mnie tylko to, że nie umiem już wypoczywać, że muszę się tego jakby na nowo uczyć, powtarzać sobie w głowie, że to jest czas odpoczynku, że robota nie zając ... itd. Czy Wy też macie kłopot, by się przestawić? Jak sobie z tym radzicie?



Wytrawne babeczki na bazie mąki z cieciorki z cukinią i suszonymi pomidorami lepiej wyglądają, niż smakują, więc nie będę podawać przepisu. Natomiast kwiatki przypominają miłych Darczyńców, więc zostawiam ku pamięci :)


Aronia... Hmm ... jedna myśl podpowiada, że to dobry czas, by ją zerwać i przerobić, wszak ma tyle cennych właściwości ... Druga zaraz ripostuje - nie, stój, zaczekaj, przecież masz wakacje, aronia poczeka! Staram się  podporządkować tej drugiej. Bardzo się staram, więc aronia wciąż jeszcze na krzaku ...


I tak toczę "myślne" boje dzień po dniu ... powolutku dochodzę do wprawy w odpoczywaniu... a urlop ucieka, jeszcze tylko kilka dni... mam nadzieję, że pięknych i leniwych dni :)




Pozdrawiam Was serdecznie, pracujących i wypoczywających :)
Doranma

5 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie, białe meble są cudowne. Tak chyba już jest, że jak się zapędzimy to przegonić chcemy samych siebie, też się na tym łapię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te białe akcenty w ogrodzie :)
    Ja przez całe lato jestem w biegu. Tyle rzeczy do zrobienia... Odpoczywam zimą :)
    Tylko przy aronii sobie dałam czas... i już jej nie ma... zjadły kosy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie u Ciebie. Życzę udanego wypoczynku i cieszenia się chwilą. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce do wypoczynku idealne , meble i dodatki super,proszę się skupić na cudownej przyrodzie wokół i oderwać myśli od obowiązków.Przyjemnego relaksu życzę i proszę o następne nastrojowe zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbatka w takim cudnym miejscu, na pięknych mebelkach to prawdziwa przyjemność :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń